Aspekty integrace product placementu do audiovizuálního díla Pojedeme k moři – Šárka Menšíková
Šárka Menšíková
Bakalářská práce
Aspekty integrace product placementu do audiovizuálního díla Pojedeme k moři
Analysis of the Integration of Product Placement in the Audiovisual Work "Pojedeme k moři"
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je podat ucelený přehled o product placementu a na příkladu filmu Pojedeme k moři prakticky ilustrovat jeho využití v české audiovizuální tvorbě. V teoretické části vymezuji definici product placementu společně s jeho zařazením v rámci marketingového mixu. Dále popisuji výhody a nevýhody této marketingové techniky, historický vývoj i jednotlivé druhy, se kterými se můžeme …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to provide a comprehensive overview of the product placement and practically illustrate its use in the Czech audiovisual production on the example of the movie Pojedeme k moři. In the theoretical part I specify the definition of product placement and categorize it into the marketing mix. I describe advantages and disadvantages of this type of marketing technique …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45439
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45439
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev