Výuka o regionu Brno, Královo Pole s využitím modelu integrované tematické výuky – Mgr. Jana Macalíková
Mgr. Jana Macalíková
Diplomová práce
Výuka o regionu Brno, Královo Pole s využitím modelu integrované tematické výuky
Region Brno, Královo Pole in model of integrated temathic instruction
Anotace:
Diplomová práce „Výuka o regionu Brno, Královo Pole s využitím modelu integrované tematické výuky“ řeší problematiku regionálních prvků ve výuce na prvním stupni základní školy. Práce má dvě části: teoretickou část a praktickou část. Praktická část práce se zabývá realizací modelu integrované tematické výuky se zaměřením na region Brno, Královo Pole ve 3. ročníku ZŠ. Cílem práce je připravit kompletní …víceAbstract:
The thesis "Teaching about the region Brno, Královo Pole using the model of integrated thematic instruction" deals with regional elements in education at primary school. The work has two parts: theoretical and practical part. The practical part deals with the implementation of model integrated thematic instruction, focusing on the region of Brno, Královo Pole in the 3rd year of primary school. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f8l21/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Iva Frýzová
- Oponent: Mgr. Libuše Vodová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy
Nikola Staňková -
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová -
Integrovaná tematická výuka v tématu Klimatických změn propojená příběhem na 1. stupni ZŠ
Michaela Šíblová -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Integrovaná tematická výuka - využití modelu v 1. ročníku základní školy
Nikol Říhová -
Kompost, "srdce" zahrady. Integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy
Jitka Tihelková -
Integrovaná tematická výuka jako přístup k regionální výchově na 1. stupni ZŠ - Výukový program Cesta za poznáním rodného kraje
Michaela Dvořáková