Public Relations neziskové organizace "Místo pro děti" – Veronika MORAVCOVÁ
Veronika MORAVCOVÁ
Bakalářská práce
Public Relations neziskové organizace "Místo pro děti"
Public Relations of nonprofit company "Místo pro děti"
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je Public relations neziskové organizace ?Místo pro děti?. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části definuji pojem nezisková organizace a zaměřuji se na definici Public relations a pojmů, které jsou nezbytné k činnosti public relations, a to především propagace, corporate identity, image organizace, veřejné mínění, komunikační kanály …víceAbstract:
Topic of this bachelor?s thesis is ?Public relations of Non-profit organization Místo pro děti?. My thesis is divided in two parts, theoretical and practical. In my theoretical part I defines terms NGO and I am focusing on definying Public relations and terms which are essentional to public relations aktivity, primarily promotion, corporate identity, image of the organization, public opionion, communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2013
Zveřejnit od: 30. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Tímea Trzos, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MORAVCOVÁ, Veronika. Public Relations neziskové organizace "Místo pro děti". Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Management v neziskovém sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Analýza propagační komunikace vybrané neziskové organizace
Tereza Košatová -
Fundraising nestátní neziskové organizace Diakonie Valašské Meziříčí
Drahomíra Holubová -
Analýza propagační komunikace vybrané neziskové organizace
Marie Millerová -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Andrea Kanko -
Komunikace neziskové organizace
Kristýna Lysáková -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Alena Kolářová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Marketingová strategie a tvorba corporate identity pro společnost Uni Hobby
Veronika Valterová