Public Relations neziskové organizace "Místo pro děti" – Veronika MORAVCOVÁ
Veronika MORAVCOVÁ
Bachelor's thesis
Public Relations neziskové organizace "Místo pro děti"
Public Relations of nonprofit company "Místo pro děti"
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je Public relations neziskové organizace ?Místo pro děti?. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části definuji pojem nezisková organizace a zaměřuji se na definici Public relations a pojmů, které jsou nezbytné k činnosti public relations, a to především propagace, corporate identity, image organizace, veřejné mínění, komunikační kanály …moreAbstract:
Topic of this bachelor?s thesis is ?Public relations of Non-profit organization Místo pro děti?. My thesis is divided in two parts, theoretical and practical. In my theoretical part I defines terms NGO and I am focusing on definying Public relations and terms which are essentional to public relations aktivity, primarily promotion, corporate identity, image of the organization, public opionion, communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2013
Accessible from:: 30. 6. 2013
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Mgr. Tímea Trzos, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MORAVCOVÁ, Veronika. Public Relations neziskové organizace "Místo pro děti". Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Humanities / Management for the Public Sector
Theses on a related topic
-
Analýza propagační komunikace vybrané neziskové organizace
Tereza Košatová -
Fundraising nestátní neziskové organizace Diakonie Valašské Meziříčí
Drahomíra Holubová -
Analýza propagační komunikace vybrané neziskové organizace
Marie Millerová -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Andrea Kanko -
Komunikace neziskové organizace
Kristýna Lysáková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Marketingová strategie a tvorba corporate identity pro společnost Uni Hobby
Veronika Valterová -
Změna Corporate Identity jako prostředku Růstové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Barbora Spitzerová