Kristýna Jiřičná
Bachelor's thesis
Marketing na sociálních sítích
Marketing on social networks
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingem na sociálních sítích. Skládá se z dvou částí. V první, teoretické části, jsou objasněny základní pojmy, které se týkají marketingu. Jsou zde představeny nástroje, které marketing využívá, jako je segmentace na internetu a public relations na internetu. Dále jsou zde představeny nejdůležitější sociální sítě. Obsahem vlastní části je analýza marketingových sítí …viacAbstract:
Bachelor thesis deals with marketing on social networks. It consists of two parts. The first, theoretical part, explains the basic concepts of marketing. It introduces the tools that marketing uses, such as Internet segmentation and public relations on the Internet. Here are also the most important social networks. In conclusion, the concept of viral marketing, is clarified.The content practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout
Názov
Vložil
Vložené
Práva