Marketingová komunikace malé firmy – Pavla Brošková
Pavla Brošková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace malé firmy
Marketing communication of a small company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci v malé firmě a doporučit takové změny, díky kterým bude firma schopna plnit své cíle, zlepšit svou pozici a finanční situaci. V teoretické části práce jsou postupně popsány všechny souvislosti marketingové komunikace, které je potřeba znát pro její kvalitní provádění. Jsou zde zmíněny marketingové nástroje, například marketingový a komunikační …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate marketing communication in a small company and recommend such changes that will enable the company to meet its goals, improve its position and financial situation. The theoretical part of the thesis gradually describes all the contexts of marketing communication, which is necessary to know for its quality implementation. There are mentioned marketing tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83643
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Pavlína Kašpárková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83643
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev