Pavla Brošková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace malé firmy

Marketing communication of a small company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci v malé firmě a doporučit takové změny, díky kterým bude firma schopna plnit své cíle, zlepšit svou pozici a finanční situaci. V teoretické části práce jsou postupně popsány všechny souvislosti marketingové komunikace, které je potřeba znát pro její kvalitní provádění. Jsou zde zmíněny marketingové nástroje, například marketingový a komunikační …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate marketing communication in a small company and recommend such changes that will enable the company to meet its goals, improve its position and financial situation. The theoretical part of the thesis gradually describes all the contexts of marketing communication, which is necessary to know for its quality implementation. There are mentioned marketing tools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Pavlína Kašpárková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83643