Pavla Brošková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace malé firmy

Marketing communication of a small company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci v malé firmě a doporučit takové změny, díky kterým bude firma schopna plnit své cíle, zlepšit svou pozici a finanční situaci. V teoretické části práce jsou postupně popsány všechny souvislosti marketingové komunikace, které je potřeba znát pro její kvalitní provádění. Jsou zde zmíněny marketingové nástroje, například marketingový a komunikační …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate marketing communication in a small company and recommend such changes that will enable the company to meet its goals, improve its position and financial situation. The theoretical part of the thesis gradually describes all the contexts of marketing communication, which is necessary to know for its quality implementation. There are mentioned marketing tools …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2021
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Pavlína Kašpárková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83643