Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu – Bc. Anastasia Shulpina
Bc. Anastasia Shulpina
Bakalářská práce
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Product placement as a marketing tool in modern film
Anotace:
Cílem této bakalarské práce s názvem „Product placement jako marketingový nastroj v současném filmu“ je přispět k pochopení problematiky product placementu ve filmovém průmyslu a analyzovat postoj cílové skupiny k němu. Teoretická část se věnuje jednotlivým formám marketingové komunikace a definování product placementu. Je zde uveden stručný historický vývoj tohoto nástroje, jeho výhody a nedostatky …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis entitled "Product placement as a marketing tool in the modern film" is to contribute to the understanding of product placement in the film industry and to analyze the attitude of the target group to it. The theoretical part includes the various forms of marketing communication and definition of product placement. There is a brief historical development of this tool, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/okzik/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev