Tu Duc Nguyen
Bachelor's thesis
Strategická analýza CZC.cz s.r.o.
Strategic Analysis of CZC.cz s.r.o.
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je vypracování strategické analýzy společnosti CZC.cz s.r.o. Strategická analýza se skládá tradičně z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Analýza makrookolí vychází z PEST analýzy a analýza mikrookolí se opírá zejména o Porterův model 5 sil pro vymezení vlivů mikrookolí na podnik. Identifikované příležitosti a hrozby jsou poté zanalyzované společně se silnými a slabými …viacAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to create strategic analysis of the company CZC.cz s.r.o. Strategic analysis traditionally consist of an analysis of the external and internal environment. The analysis of macro-environment is based on PEST analysis, micro-environment analysis is mainly based on Porter’s five forces framework for determination of micro-environment impacts on the company. The identified …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77356
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedúci: Petra Štamfestová
- Oponent: Klára Kubíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77356
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova