Analýza efektivnosti marketingové komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o. – Veronika Gabrielová
Veronika Gabrielová
Bakalářská práce
Analýza efektivnosti marketingové komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o.
The analysis of the effectiveness of a marketing communication of the company dm drogerie markt s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti dm drogerie, s.r.o. Dm drogerie, jejíž mateřská společnost sídlí v Rakousku, je v České republice lídr na trhu s drogistickým zbožím. Cílem práce je zanalyzovat efektivnost marketingové komunikace se zaměřením na nástroje komerční komunikace. Na základě provedeného výzkumu hodnotí, jak velký vliv má komerční komunikace na spotřebitele …víceAbstract:
The bachelor thesis deal with a marketing communication of the company dm drogerie s.r.o. Dm drogerie whose parent company resides in Austria is a leader in the market for drugstore goods. The aim of the bachelor thesis is to analyze the effectiveness of the marketing communication with a focus on commercial communication tools. Based on conuducted research the thesis evaluates how much the commercial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79388
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79388
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev