Teaching English to young learners: with the focus on Czech primary school teachers – Bc. Dominika Holubářová
Bc. Dominika Holubářová
Master's thesis
Teaching English to young learners: with the focus on Czech primary school teachers
Teaching English to young learners: with the focus on Czech primary school teachers
Anotácia:
Diplomová práce s názvem “Výuka anglického jazyka u žáků mladšího školního věku se zaměřením na roli učitele” se zabývá procesem učení se anglickému jazyku v raném věku a současnými podmínkami na základních školách v České republice. Teoretická část detailně pojednává o obecném procesu učení se cizímu jazyku v raném věku, o učebních charakteristikách a potřebách dětí v mladším školním věku, o vztahu …viacAbstract:
The Diploma thesis “Teaching English to young learners: with the focus on the Czech primary school teachers” deals with the process of learning English at an early age and current conditions at Czech primary schools. The first theoretical part focuses on the general process of learning a foreign language at an early age, learning characteristics and needs of children at an early primary age, the relationship …viacKeywords
osvojování mateřského jazyka učení se cizího jazyka osvojování a učení anglický jazyk na základní škole děti mladšího školního věku učební charakteristiky a potřeby dětí v mladším školním věku výuka angličtiny pro děti mladšího školního věku teorie mnohočetných inteligencí H. Gardnera motivace role učitele cílový jazyk Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání mother tongue acquisition foreign language learning acquisition and learning English at a primary school young learners learning characteristics and needs of young learners teaching English to young learners Theory of Multiple Intelligences by H. Gardner motivation role of a teacher target language Framework Educational Programme for Elementary Education
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lo8bs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedúci: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová