Marketingová komunikace vybrané firmy – Bc. Adam Brychci
Bc. Adam Brychci
Master's thesis
Marketingová komunikace vybrané firmy
Marketing communication of the selected company
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingovou komunikaci u vybrané firmy a navrhnou možná zlepšení v dané oblasti. Pro diplomovou práci budou použita sekundární data z dostupných zdrojů a data primární získána marketingovým průzkumem. V první části diplomové práce se autor bude zabývat teoretickým východiskům marketingové komunikace, marketingového mixu s důrazem na marketingový komunikační mix …viacAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication of the selected company and suggest possible improvements in the given area. Secondary data from available sources and primary data obtained through marketing research will be used for the thesis. In the first part of the diploma thesis, the author will deal with the theoretical starting points of marketing communication, marketing mix …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/rq75b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2023
- Vedúci: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jaroslav Černý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev