Bc. Adam Brychci

Diplomová práce

Marketingová komunikace vybrané firmy

Marketing communication of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingovou komunikaci u vybrané firmy a navrhnou možná zlepšení v dané oblasti. Pro diplomovou práci budou použita sekundární data z dostupných zdrojů a data primární získána marketingovým průzkumem. V první části diplomové práce se autor bude zabývat teoretickým východiskům marketingové komunikace, marketingového mixu s důrazem na marketingový komunikační mix …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication of the selected company and suggest possible improvements in the given area. Secondary data from available sources and primary data obtained through marketing research will be used for the thesis. In the first part of the diploma thesis, the author will deal with the theoretical starting points of marketing communication, marketing mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/rq75b/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2023
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jaroslav Černý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné