Žák se speciálními vzdělávacími potřebami a jeho podpora ve výuce českého jazyka – Bc. Kamila Macková
Bc. Kamila Macková
Bakalářská práce
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami a jeho podpora ve výuce českého jazyka
Pupil with special educational needs and his support in the teaching of the Czech language
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich podporou ve výuce českého jazyka. Hlavním cílem je analýza výuky českého jazyka a postupů podpory žáků se SVP. V rámci šetření je realizováno zúčastněné pozorování distanční výuky českého jazyka, polostrukturované rozhovory a dotazníkové šetření. Výzkumné šetření sleduje problematiku z pohledu všech zúčastněných.Abstract:
The bachelor's thesis deals with the education of pupils with special educational needs and their support in teaching the Czech language. The primary aim of this work was to analyze the teaching of the Czech language and support of the pupils with SEN. As part of the survey, participatory observation of distance learning of the Czech language, semi-structured interviews, and a questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vmshu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová