Bc. Dmitry Zakharov

Bakalářská práce

Marketing ve sportu

Marketing in sport
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce ukázat souvislost mezi marketingem a sportem, jaké marketingové nástroje se ve sportovním průmyslu používají. Práce se skládá ze dvou částí: teoretické a praktické. První část obsahuje hlavní charakteristiky obecného marketingu, definice a pojmy. Další je definice marketingu v oblasti sportu. Praktická část se skládá z různých analýz a dotazníků, pomocí kterých lze zjistit …více
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to show the connection between marketing and sport, what marketing tools are used in the sports industry. The work consists of two parts: theoretical and practical. The first part contains the main characteristics of general marketing, definitions and concepts. Next is the definition of marketing in the field of sports. The practical part consists of various analyses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní