Bc. Dmitry Zakharov
Bakalářská práce
Marketing ve sportu
Marketing in sport
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce ukázat souvislost mezi marketingem a sportem, jaké marketingové nástroje se ve sportovním průmyslu používají. Práce se skládá ze dvou částí: teoretické a praktické. První část obsahuje hlavní charakteristiky obecného marketingu, definice a pojmy. Další je definice marketingu v oblasti sportu. Praktická část se skládá z různých analýz a dotazníků, pomocí kterých lze zjistit …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to show the connection between marketing and sport, what marketing tools are used in the sports industry. The work consists of two parts: theoretical and practical. The first part contains the main characteristics of general marketing, definitions and concepts. Next is the definition of marketing in the field of sports. The practical part consists of various analyses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sh7mq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev