Personální marketing a budování značky zaměstnavatele – Eliška Bazalová
Eliška Bazalová
Bakalářská práce
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Personal marketing and employer branding
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem personální marketing a budování značky zaměstnavatele. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak vnímají organizaci Fortuna Entertainment Group samotní zaměstnanci a studenti vysokých škol, potažmo potenciální uchazeči. Zdali se na některých aspektech vnímání image společnosti a nabízejícího produktu shodují obě dvě strany respondentů či nikoliv. Dále je v bakalářské …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with the topic of personal marketing and employer branding. This thesis aims to find out how employees and university students perceive the organization Fortuna Entertainment Group. Whether both sides of the respondents agree on some aspects of the perception of the company’s image and the product offer. The bachelor thesis also describes what tools, principles and activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Milan Lindner, Ph.D.
- Oponent: František Janatka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová