Eliška Bazalová

Bakalářská práce

Personální marketing a budování značky zaměstnavatele

Personal marketing and employer branding
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem personální marketing a budování značky zaměstnavatele. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak vnímají organizaci Fortuna Entertainment Group samotní zaměstnanci a studenti vysokých škol, potažmo potenciální uchazeči. Zdali se na některých aspektech vnímání image společnosti a nabízejícího produktu shodují obě dvě strany respondentů či nikoliv. Dále je v bakalářské …více
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the topic of personal marketing and employer branding. This thesis aims to find out how employees and university students perceive the organization Fortuna Entertainment Group. Whether both sides of the respondents agree on some aspects of the perception of the company’s image and the product offer. The bachelor thesis also describes what tools, principles and activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Milan Lindner, Ph.D.
  • Oponent: František Janatka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.