Význam spotřeby současné mladé generace – cesta k neomezenému individualismu? – Ing. Anna Esina
Ing. Anna Esina
Bakalářská práce
Význam spotřeby současné mladé generace – cesta k neomezenému individualismu?
The importance of consumption of the young generation - the way to unlimited individualism?
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována vlivu marketingové komunikace na formování životního stylu mládeže (15-30 let). Práce pojednává o problematice životního stylu a životního způsobu a hodnot v pozdní modernitě a též o problematice konzumního života. Pozornost věnuji hédonistickému životnímu stylu a individualizované společnosti. Práce má klasickou strukturu: teoretickou a praktickou část. Hlavním cílem …víceAbstract:
This bachelor work is devoted to the influence of marketing communication in shaping the lifestyle of youth (15-30 years). The work deals with issues of lifestyle and way of life and values in late modernity and also the issue of consumerism. I pay attention hedonistic lifestyle and individualized society. The work has a classical structure: theoretical and practical. The main goal of this work is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t6tjq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Od individualizace k hyperindividualizaci – mediální reprezentace individuality od televize po YouTube
Natálie Bilová -
Tekutá modernita & tekutá organizace & tekutá pracovní síla
Radka Balounová -
Zhodnocení sociální práce z hlediska konceptu tekuté modernity
Jana Mahdalová -
The Youth Culture Phenomenon: Transformation of the British Society in the 1960s and its Impact on Popular Culture
Kateřina MYŠÁKOVÁ -
Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky
Michal PODLEŠÁK -
Konzumní životní styl a projevy hédonismu mladé generace
Aneta Ženíšková -
Význam životního stylu pro spotřební chování
Lucie Směšná -
Spotřební kultura a formy hédonistického životního stylu
Yevgeniia Kostiuchenko