Kristýna BENDOVÁ
Bachelor's thesis
Regulace marketingové komunikace
Regulation of marketing communication
Abstract:
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo navrhnout změny v regulaci marketingové komunikace v rámci rozhlasového vysílání, které by doplňovaly dosavadní legislativní úpravy a Kodex reklamy. Vlastní návrhy a doporučení zohledňovaly nebezpečnost marketingové komunikace pro řidiče a byla navrhnuta na základě analýzy regulačních norem z oblasti marketingové komunikace, realizovaného dotazníkového šetření …moreAbstract:
The main aim of the bachelor thesis was to propose changes in marketing communication regarding radio broadcasting which would complete existing legislative arrangements and the Commercial code. These own propositions and recommendations took into consideration the dangers of marketing communication for drivers and were suggested on the basis of situation analysis in the area of regulatory norms, self …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 9. 2014
Accessible from:: 5. 9. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Iveta PAVEZOVÁ, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BENDOVÁ, Kristýna. Regulace marketingové komunikace. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.9.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 9. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Regulace marketingové komunikace na trhu tabákových výrobků
Adéla Gráfová -
Právní regulace marketingové komunikace v kyberprostoru
Lukáš Reiskup -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights