Štěpán Frank

Bakalářská práce

Nové trendy v direct marketingu a jejich aplikace na konkrétní e-shop

New trends in direct marketing and application on a specific e-shop
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá novými trendy z obsahového hlediska v direct marketingu a jejich implementaci na konkrétní e-shop. Její hlavní část je věnována jednotlivým nástrojům direct marketingu, neboť právě skrze nástroje lze oslovit zákazníky. Cílem této práce je především použití trendů a následné ověření jejich funkčnosti a efektivity z hlediska možnosti zvýšení zisku nebo návštěvnosti. Teoretická …více
Abstract:
This thesis deals with new trends from a content point of view of direct marketing and implementation to the specific e-shop. Its main part is dedicated to individual tools of direct marketing, because through those tools can company reach customers. The aim of this work is the use of trends and subsequent verification of their functionality and efficiency in terms of the possibilities of increasing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Vít Paulíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50983