Štěpán Frank

Bachelor's thesis

Nové trendy v direct marketingu a jejich aplikace na konkrétní e-shop

New trends in direct marketing and application on a specific e-shop
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá novými trendy z obsahového hlediska v direct marketingu a jejich implementaci na konkrétní e-shop. Její hlavní část je věnována jednotlivým nástrojům direct marketingu, neboť právě skrze nástroje lze oslovit zákazníky. Cílem této práce je především použití trendů a následné ověření jejich funkčnosti a efektivity z hlediska možnosti zvýšení zisku nebo návštěvnosti. Teoretická …more
Abstract:
This thesis deals with new trends from a content point of view of direct marketing and implementation to the specific e-shop. Its main part is dedicated to individual tools of direct marketing, because through those tools can company reach customers. The aim of this work is the use of trends and subsequent verification of their functionality and efficiency in terms of the possibilities of increasing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 10. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: Ondřej Pešek
  • Reader: Vít Paulíček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50983