Eva Tichopádová

Bakalářská práce

Internet jako prostředek komunikace a propagace firem

Internet as a means of communication and promoting companies
Anotace:
Internet je považován za významný přínos v historii rozvoje lidstva. Vytváří nejen určitý "prostor", kde lidé komunikují, dovídají se informace, ale slouží také jako prezentace firmám. Pro firmy již není nejdůležitější, aby se orientovaly na trhu, musí se také zviditelnit na internetu. Cílem této bakalářské práce je posouzení možností marketingu na internetu, neboť jeho výhod a nezbytností si je vědom …více
Abstract:
The Internet is considered to be an enormous contribution in the human history. It does not mean only a certain "space", where people communicate, gain knowledge, but it also serves as an advertising space for companies. It is no longer important for companies to be able to orientate themselves purely on the market but also on the Internet. The goal of this thesis is an assessment of the options of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedoucí: Markéta Kubálková
  • Oponent: Ivana Topolová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22658

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod