Analýza marketingové strategie vybraného podniku – Kateřina Černá
Kateřina Černá
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Analysis of marketing strategy in a company
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové strategie se zaměřením na marketingovou komunikaci na sociálních sítích značky Resa. Teoretická část popisuje kroky předcházející tvorbě marketingové strategie, k níž poté přistupuje podle modelu segmentace, targetingu a positioningu. Práce se také teoreticky zabývá marketingovou komunikací a procesem její tvorby. V praktické části práce je provedena …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy focused on marketing communication on social media of the brand Resa. The theoretical part describes steps leading to marketing strategy preparation as well as marketing strategy itself using segmentation, targeting and positioning model. Theoretical background also focuses on marketing communication on social media and its development. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ooffj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev