Petr Weida

Master's thesis

Využití Google Analytics v eshopu

The Use of Google Analytics in an Eshop
Abstract:
Cílem práce je přiblížit a vysvětlit možnosti webové analytiky jako nástroje pro efektivní vyhodnocování výkonnosti webu a kampaní. Přínosem bude pro všechny, kteří na základě naměřených dat dělají rozhodnutí o dalším vývoji webu a jeho marketingu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první je popisováno nastavení Google Analytics pro měření webu, druhá část ukazuje, jak naměřená data číst a …more
Abstract:
The main aim of this work is describing and explaining the possibilities of web analytics as a tool for effective evaluation of the web and campaigns performance. The benefit appreciate everybody, who makes decision on further web development and its marketing based on measured data. The work is divided into three main parts. The first describes how set up Google Analytics for measuring the web, the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2012
  • Supervisor: Zdeněk Molnár
  • Reader: Václav Stříteský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29727

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie