Bc. Alena Povolná
Bakalářská práce
Životní cyklus produktu
Life cycle of product
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zpracování analýzy životního cyklu produktu, a to ruční svářečky POLYS P-4 650 W pro svařování plastů. Ze zjištěných výsledků určit, ve které etapě se momentálně produkt nachází. Dále byla provedena SWOT analýza společnosti DYTRON EUROPE s.r.o., která měla vyhodnotit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby společnosti. Závěr obsahuje výsledky provedených analýz a vlastní …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is the processing of product life cycle analysis of the hand welding machine POLYS P-4 650 W. According to the results of this work is to determine at what stage the product is currently located. Was performed SWOT analysis of the company DYTRON EUROPE Ltd., which was necessary for evaluation the strengths, weaknesses, opportunities and threats of the company. Conclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qojo5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev