Marketingová komunikace sportovní akce ITS CUP 2013 – Kristýna HORÁKOVÁ
Kristýna HORÁKOVÁ
Diplomová práce
Marketingová komunikace sportovní akce ITS CUP 2013
Marketing communication of sporting event ITS CUP 2013
Anotace:
Cílem práce je vytvoření marketingové komunikace tenisového turnaje ITS CUP na rok 2013. Na základě získaných informací z rešerše literatury týkající se problematiky marketingu a použitých metod jsem vypracovala doporučení pro efektivnější marketingovou komunikaci turnaje na rok 2013. Považuji za důležité věnovat se v dostatečné míře komunikaci s veřejností, hráčkami či potenciálními partnery turnaje …víceAbstract:
This thesis deals with creating marketing communication of tennis tournament ITS CUP for year 2013. Based on the informations from the literature depend on problems of marketing I created some recommendations for more effective marketing communication of tournament for year 2013. I take these informations for granted to use them with communication of people, players and potential partners of tournament …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2012
Zveřejnit od: 13. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORÁKOVÁ, Kristýna. Marketingová komunikace sportovní akce ITS CUP 2013. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.12.2022
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 12. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
Mariana Pascual -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Trendy cestovního ruchu a směřování marketingu v cestovní kanceláři Čedok a. s.
Monika Lešnerová -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Marketing služeb a pohostinství
Iveta Ptáčníková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Marketingová komunikace vybraných firem s využitím významných osobností z oblasti sportu
Bohuslav Hubert