Kristýna HORÁKOVÁ

Diplomová práce

Marketingová komunikace sportovní akce ITS CUP 2013

Marketing communication of sporting event ITS CUP 2013
Anotace:
Cílem práce je vytvoření marketingové komunikace tenisového turnaje ITS CUP na rok 2013. Na základě získaných informací z rešerše literatury týkající se problematiky marketingu a použitých metod jsem vypracovala doporučení pro efektivnější marketingovou komunikaci turnaje na rok 2013. Považuji za důležité věnovat se v dostatečné míře komunikaci s veřejností, hráčkami či potenciálními partnery turnaje …více
Abstract:
This thesis deals with creating marketing communication of tennis tournament ITS CUP for year 2013. Based on the informations from the literature depend on problems of marketing I created some recommendations for more effective marketing communication of tournament for year 2013. I take these informations for granted to use them with communication of people, players and potential partners of tournament …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2012
Zveřejnit od: 13. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORÁKOVÁ, Kristýna. Marketingová komunikace sportovní akce ITS CUP 2013. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.12.2022

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 12. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kultury