Bc. Petra Pifková

Master's thesis

Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi

Strengthening the Position of the Moravian-Silesian National Theater Brand Towards the Young Audience
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace kulturní organizace, konkrétně tedy divadla. Teoretická část je zaměřena na pojmy, které vystihují divadlo jako celek a dále pak popisuje základy marketingu v divadelní sféře a marketingovému mixu divadla obecně. V praktické části je představeno Národní divadlo moravskoslezské a jeho publikum. Je zde také popsání marketingový mix divadla …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of marketing communication of a cultural organization, specifically the theatre. The theoretical part focuses on the concepts that describe the theatre as a whole and then describes the basics of marketing in the theatre sphere and the marketing mix of the theatre in general. The practical part introduces the National Moravian-Silesian Theatre and its audience …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pifková, Petra. Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe