Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi – Bc. Petra Pifková
Bc. Petra Pifková
Master's thesis
Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi
Strengthening the Position of the Moravian-Silesian National Theater Brand Towards the Young Audience
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace kulturní organizace, konkrétně tedy divadla. Teoretická část je zaměřena na pojmy, které vystihují divadlo jako celek a dále pak popisuje základy marketingu v divadelní sféře a marketingovému mixu divadla obecně. V praktické části je představeno Národní divadlo moravskoslezské a jeho publikum. Je zde také popsání marketingový mix divadla …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of marketing communication of a cultural organization, specifically the theatre. The theoretical part focuses on the concepts that describe the theatre as a whole and then describes the basics of marketing in the theatre sphere and the marketing mix of the theatre in general. The practical part introduces the National Moravian-Silesian Theatre and its audience …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PIFKOVÁ, Petra. \textit{Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/jposvw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pifková, Petra. Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Národní divadlo Moravskoslezské - Rudolf Friml: Rose Marie
Linda Keprtová -
Národní divadlo moravskoslezské po přelomu tisíciletí
Tereza Vojtasíková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská