Bc. Petra Pifková

Master's thesis

Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi

Strengthening the Position of the Moravian-Silesian National Theater Brand Towards the Young Audience
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace kulturní organizace, konkrétně tedy divadla. Teoretická část je zaměřena na pojmy, které vystihují divadlo jako celek a dále pak popisuje základy marketingu v divadelní sféře a marketingovému mixu divadla obecně. V praktické části je představeno Národní divadlo moravskoslezské a jeho publikum. Je zde také popsání marketingový mix divadla …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of marketing communication of a cultural organization, specifically the theatre. The theoretical part focuses on the concepts that describe the theatre as a whole and then describes the basics of marketing in the theatre sphere and the marketing mix of the theatre in general. The practical part introduces the National Moravian-Silesian Theatre and its audience …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pifková, Petra. Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe