Bc. Barbora Kašparová

Master's thesis

Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií

The instruments of digital marketing in the discourse of theory of new media
Abstract:
Magisterská diplomová práce Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií se zabývá tématikou syntézy nových (digitálních/interaktivních) médií a odvětví soudobé marketingové komunikace. Jedná se o specifický obor označovaný jako digitální marketing, jenž pro účely propagace využívá digitálních technologií z prostředí Internetu, mobilní komunikace a zobrazovacích elektronických médií …more
Abstract:
The master thesis Instruments of Digital Marketing in the Discourse of the Theory of New Media deals with the subject of synthesis of new (digital / interactive) media and the contemporary marketing communications. It is a specific discipline known as digital marketing using digital technologies including the Internet, mobile communication and visual electronic media in public space for the purpose …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2013
  • Supervisor: Mgr. Zuzana Jayasundera
  • Reader: Mgr. František Kůst

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta