Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií – Bc. Barbora Kašparová
Bc. Barbora Kašparová
Master's thesis
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
The instruments of digital marketing in the discourse of theory of new media
Abstract:
Magisterská diplomová práce Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií se zabývá tématikou syntézy nových (digitálních/interaktivních) médií a odvětví soudobé marketingové komunikace. Jedná se o specifický obor označovaný jako digitální marketing, jenž pro účely propagace využívá digitálních technologií z prostředí Internetu, mobilní komunikace a zobrazovacích elektronických médií …moreAbstract:
The master thesis Instruments of Digital Marketing in the Discourse of the Theory of New Media deals with the subject of synthesis of new (digital / interactive) media and the contemporary marketing communications. It is a specific discipline known as digital marketing using digital technologies including the Internet, mobile communication and visual electronic media in public space for the purpose …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/e6hji/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Zuzana Jayasundera
- Reader: Mgr. František Kůst
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev