CSR společnosti Tesco Stores a.s. a její vliv na spotřební chování zákazníků – Bc. Adam Potůček
Bc. Adam Potůček
Master's thesis
CSR společnosti Tesco Stores a.s. a její vliv na spotřební chování zákazníků
CSR of company Tesco Stores a.s. and influence to consumer behaviour of customers
Anotácia:
Tato práce ve své teoretické části popisuje strategii společensky odpovědné firmy, počátky této strategie a její definici, možnosti této strategie a způsoby její implementace. V analytické části se pak zabývá konkrétní společensky odpovědnou strategií společnosti Tesco. Popisuje veškeré její aktivity, a zda o těchto aktivitách jsou seznámeni její a potenciální zákazníci.Abstract:
This thesis, in its theoretical part describes corporate social responsibility, origin and definition of this strategy, possibilities and ways of implementation of this strategy. Analytical part engage about particular corporate social responsibility of Tesco company. Describes all its activities and finds out if actual or potencial customers are informed about.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dri50/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Společensky odpovědné aktivity firem směrem k zaměstnancům
Kateřina Trsková -
Společensky odpovědné aktivity směrem k zaměstnancům - případová studie
Alexandra Aseeva -
Společensky odpovědné aktivity podniků a jejich vnímání generací X a Y
Iveta Hánělová -
CSR aktivity spoločnosti Makro Cash & Carry ČR
Patrik Repoň -
CSR aktivity a spolupráce se školami společnosti Siemens, s.r.o.
Barbora Sejáková -
Pohled spotřebitelů na aktivity firem v oblasti CSR
Jennifer Břečková -
Případová studie společensky odpovědné firmy
Klára John -
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová