Marketingová komunikace ve firmě Velkoobchod a maloobchod Milan Ertl – Pavlína Zábranská
Pavlína Zábranská
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace ve firmě Velkoobchod a maloobchod Milan Ertl
Marketing communication of company Velkoobchod a maloobchod Milan Ertl
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingových aktivit vybraného podniku, návrh marketingových opatření a hodnocení jejich úspěšnosti.Teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci a také na samotnou obchodní činnost. Její definice, nástroje a použití ve vztahu k obchodní činnosti podniku.Praktická část se věnuje představení podniku Velkoobchod a maloobchod Milan Ertl. Popsána je zde historie …moreAbstract:
The aim of the thesis is the analysis of marketing activities of the chosen business, the porposal of marketing measures and the evaluation of their efficiency.The theory is focused on the term marketing communication and trade. It defines these terms, determines marketing tools and their using in trade. The practical part is dedicated to the presentation of an introduction of chosen wholesaler and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights