Marketingová komunikace ve firmě Velkoobchod a maloobchod Milan Ertl – Pavlína Zábranská
Pavlína Zábranská
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ve firmě Velkoobchod a maloobchod Milan Ertl
Marketing communication of company Velkoobchod a maloobchod Milan Ertl
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingových aktivit vybraného podniku, návrh marketingových opatření a hodnocení jejich úspěšnosti.Teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci a také na samotnou obchodní činnost. Její definice, nástroje a použití ve vztahu k obchodní činnosti podniku.Praktická část se věnuje představení podniku Velkoobchod a maloobchod Milan Ertl. Popsána je zde historie …víceAbstract:
The aim of the thesis is the analysis of marketing activities of the chosen business, the porposal of marketing measures and the evaluation of their efficiency.The theory is focused on the term marketing communication and trade. It defines these terms, determines marketing tools and their using in trade. The practical part is dedicated to the presentation of an introduction of chosen wholesaler and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva