Marketingová komunikace hudebních skupin – Bc. Kristýna Nová
Bc. Kristýna Nová
Diplomová práce
Marketingová komunikace hudebních skupin
Marketing Communication of Bands
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá vztahy mezi technologiemi, hudební scénou a hudebním průmyslem a směřuje k vytvoření přehledu možností komunikace především nezávislých „rockových“ skupin v dnešní době. V první části se zabývám především historickým vývojem vydavatelsko-nahrávacího průmyslu a médií jako jsou televize a rádio. Následně popisuji možnosti marketingové komunikace hudebních skupin v online světě …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the relationship between technologies, music scene, music industry and it aims to create a list of communication options especially of independent "rock" bands today. The first part deals with the historical development of recording industry (labels) and the media such as TV and radio. Afterwards I describe the possibilities of marketing communication of bands in the online …víceKlíčová slova
Hudební skupina sociální sítě vydavatelství nahrávací společnosti indies rozhlas televize MTV historie Už jsme doma Konec Konců image marketingová komunikace propagace reklamní předměty crowdfunding Band social network labels recording companies radio television history marketing communication propagation merchandise crowdfunding
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jl0es/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev