Analýza marketingové komunikace zapsaného spolku Rainbow run, z. s. – David ŠVEHLA
David ŠVEHLA
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace zapsaného spolku Rainbow run, z. s.
Analysis of the Marketing Communication registered association Rainbow run, z.s.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace firmy RainbowRun, která každoročně pořádá běžecké závody. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů související s marketingovou komunikací. V praktické části je teorie převedena na aktuální situaci firmy RainbowRun. Výzkum zahrnuje výsledky z dotazníkového šetření a také následnou SWOT analýzu …moreAbstract:
The goal of the bachelor's thesis is to analyze marketing communication of the company RainbowRun, which annually organizes running races. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains an explanation of concepts related to marketing communication. In the practical part, the theory is transferred to the current situation of RainbowRun. The research includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠVEHLA, David. Analýza marketingové komunikace zapsaného spolku Rainbow run, z. s.. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Recreology
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová