Bc. Iveta Eliášková, DiS.
Master's thesis
Marketing destinace města Beroun
Marketing Destination of Beroun
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím marketingových metod v cestovním ruchu, konkrétně v destinaci. Zaměřuje se na vymezení potenciálu města Berouna a následný výběr vhodné marketingové komunikace a marketingové prezentace. Cílem práce je na základě zvolené marketingové kampaně vhodné pro destinaci města Berouna, jež zahrnuje návrh vize, priorit, image a brandingu pro město, zvýšit zájem tuzemských …moreAbstract:
This thesis deals with the use of marketing techniques in tourism, particularly in the destination. It focuses on defining the potential of Beroun and selects appropriate marketing communications and marketing presentations. The aim of the work is based on the selected marketing campaigns suitable destination for the towns which includes design vision, priorities, image and branding for the city, to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qqa2v/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev