Bc. Iveta Eliášková, DiS.

Master's thesis

Marketing destinace města Beroun

Marketing Destination of Beroun
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím marketingových metod v cestovním ruchu, konkrétně v destinaci. Zaměřuje se na vymezení potenciálu města Berouna a následný výběr vhodné marketingové komunikace a marketingové prezentace. Cílem práce je na základě zvolené marketingové kampaně vhodné pro destinaci města Berouna, jež zahrnuje návrh vize, priorit, image a brandingu pro město, zvýšit zájem tuzemských …more
Abstract:
This thesis deals with the use of marketing techniques in tourism, particularly in the destination. It focuses on defining the potential of Beroun and selects appropriate marketing communications and marketing presentations. The aim of the work is based on the selected marketing campaigns suitable destination for the towns which includes design vision, priorities, image and branding for the city, to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní