Aplikace metod internetového marketingu a jejich vliv na návštěvnost webu HradecŽije.cz – Daniel Krásný
Daniel Krásný
Master's thesis
Aplikace metod internetového marketingu a jejich vliv na návštěvnost webu HradecŽije.cz
Application of Methods of Internet Marketing and their Impact on Site Traffic HradecŽije.cz
Anotácia:
Cílem práce je aplikace vybraných metod internetového marketingu, posouzení jejich efektivity a vlivu na návštěvnost regionálního webu. Vzhledem k omezenému rozpočtu je práce zaměřena především na levné způsoby aplikace internetového marketingu. V teoretické části student nejprve představí jednotlivé techniky, kterými se bude nadále zabývat. V té praktické pak odhalí výchozí situaci regionálního webu …viacAbstract:
The main purpose of this master's thesis is the application of selected methods of internet marketing, checking their effectiveness and controlling their impact to visit rate of regional website. Due to the limited budget my work is mainly focused on inexpensive ways of applications of internet marketing. In the theoretical part I firstly demonstrate the techniques that I deal with. In the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44939
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedúci: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44939
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout