Efektivita komunikačních nástrojů festivalu Flaming Nights – Bc. Vojtěch Ustohal
Bc. Vojtěch Ustohal
Bachelor's thesis
Efektivita komunikačních nástrojů festivalu Flaming Nights
Communication tools effectiveness of Flaming Nights festival
Abstract:
Tato práce je zaměřena na komunikaci a komunikační strategii konkrétního uměleckého festivalu. Práce analyzuje efektivitu komunikačních nástrojů a předkládá závěry, které mají být reálným přínosem organizaci akce. Součástí práce je výzkum, díky němuž je možné efektivitu nástrojů ověřit.Abstract:
This thesis is focused on communication and communication strategy of specific festival. The work analyzes the effectiveness of the communication tools and presents conclusions that should be the real benefit for organization team. The thesis contains marketing re-search, which should be able to verify the effectiveness of the tools.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
USTOHAL, Vojtěch. \textit{Efektivita komunikačních nástrojů festivalu Flaming Nights}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/jx2zgs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ustohal, Vojtěch. Efektivita komunikačních nástrojů festivalu Flaming Nights. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum v online prostředí
Petr Jelínek -
Optimalizace online kampaní ve vybrané firmě
Matěj Šimeček -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova