Návrh marketingové komunikace pro módního designéra – Dat Vu Thanh
Dat Vu Thanh
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace pro módního designéra
Proposal of marketing communication for fashion designer
Anotace:
Vu Thanh, D. Návrh marketingové komunikace pro módního designéra. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Práce se zabývá identifikací marketingových nástrojů vybraného českého módního designera (tradiční i netradiční nástroje) a návrhu vhodné marketingové komunikace. Teoretická část práce se věnuje marketingové komunikaci a specifickým nástrojům fashion marketingu. Praktická část …víceAbstract:
Vu Thanh, D. Proposal of marketing communication for fashion designer. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. Bachelor thesis deals with identification of marketing tools of chosen Czech fashion designer (traditional and non-traditional tools) and proposal of suitable marketing communication. Theoretical part is focused on marketing communication and specific tools of fashion marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.
- Oponent: Andrea Králiková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev