Bc. Lucie Zajdáková

Master's thesis

Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.

Marketing communication of the company České dráhy, a. s.
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s. je zaměřena na největší a nejznámější železniční společnost České dráhy, která má v České republice silně zakořeněné své dlouholeté postavení. Tato práce je rozdělena do tří částí, teoretické, praktické a návrhové. V teoretické části se čtenář dozví základní definice marketingové komunikace a možnosti využití marketingového …more
Abstract:
This master thesis, entitled Marketing communication of the company České dráhy, a. s., is focused on the largest and most famous railway company České dráhy, which has a long-standing position in the Czech Republic. This thesis is divided into three parts, theoretical practical and proposal. In the theoretical part, the reader will learn the basic definitions of marketing communication and the possibility …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 9. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze