Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s. – Bc. Lucie Zajdáková
Bc. Lucie Zajdáková
Master's thesis
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Marketing communication of the company České dráhy, a. s.
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s. je zaměřena na největší a nejznámější železniční společnost České dráhy, která má v České republice silně zakořeněné své dlouholeté postavení. Tato práce je rozdělena do tří částí, teoretické, praktické a návrhové. V teoretické části se čtenář dozví základní definice marketingové komunikace a možnosti využití marketingového …moreAbstract:
This master thesis, entitled Marketing communication of the company České dráhy, a. s., is focused on the largest and most famous railway company České dráhy, which has a long-standing position in the Czech Republic. This thesis is divided into three parts, theoretical practical and proposal. In the theoretical part, the reader will learn the basic definitions of marketing communication and the possibility …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/jzluv/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Destination Management in the Tourism Industry
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev