Bc. Lucie Zajdáková

Diplomová práce

Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.

Marketing communication of the company České dráhy, a. s.
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s. je zaměřena na největší a nejznámější železniční společnost České dráhy, která má v České republice silně zakořeněné své dlouholeté postavení. Tato práce je rozdělena do tří částí, teoretické, praktické a návrhové. V teoretické části se čtenář dozví základní definice marketingové komunikace a možnosti využití marketingového …více
Abstract:
This master thesis, entitled Marketing communication of the company České dráhy, a. s., is focused on the largest and most famous railway company České dráhy, which has a long-standing position in the Czech Republic. This thesis is divided into three parts, theoretical practical and proposal. In the theoretical part, the reader will learn the basic definitions of marketing communication and the possibility …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/jzluv/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze