Návrh marketingové strategie pro zavedení nového produktu na trh se vzduchotechnikou – Barbora Šinková
Barbora Šinková
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového produktu na trh se vzduchotechnikou
Design of Marketing Strategy for New Product Launch to the Air Conditioning Market
Anotace:
Diplomová práce se týká návrhu marketingové strategie pro zavedení nového produktu na trh se vzduchotechnikou. Teoretická část zahrnuje charakteristiku produktu i společnosti, tedy popis jejího vnějšího a vnitřního prostředí, dále shrnutí teoretických poznatků týkajících se zavádění produktu na trh a představení jednotlivých prvků marketingového mixu se strategiemi, které mohou být v rámci těchto prvků …víceAbstract:
This diploma thesis concerns the design of marketing strategy for new product launch to the air conditioning market. Theoretical part includes characteristics of the product and company, thus description of its external and internal surround, summary of theoretical knowledge about new product launching and presentation of the particular elements of marketing mix with strategies which can be used within …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/84695
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
- Vedoucí: Petr Baránek
- Oponent: Darina Vrbíková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠINKOVÁ, Barbora. \textit{Návrh marketingové strategie pro zavedení nového produktu na trh se vzduchotechnikou}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/k20mrr/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Psychologické aspekty zavádění nového produktu na trh
Petr Douda -
Zavádění nového produktu na trh
Filip Štandl -
Zavádění nového produktu na trh
Lucie Kratochvílová -
Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh
Zuzana Košarišťanová -
Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond
Josef Pánek -
Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh
Veronika Mušinská -
Zavádění nového produktu na trh
Andrea Paulyová