Marketing communication in private banking in selected European countries – Bc. Bc. Patrik Bittner
Bc. Bc. Patrik Bittner
Diplomová práce
Marketing communication in private banking in selected European countries
Marketingová komunikace v privátním bankovnictví ve vybraných Evropských zemích
Anotace:
V literárním přehledu je charakterizováno privátní bankovnictví jako specifický segment a jeho vývoj v ČR a některých evropských zemích. Dále je popsán bankovní marketing s ohledem na privátní bankovnictví, marketingové nástroje zde používané, vztahy s klienty a jejich budování. V praktické části je charakterizován a porovnán současný stav privátního bankovnictví v ČR a ve vybraných evropských zemích …víceAbstract:
In the literature survey, the subject of this thesis, private banking, is characterized as a specific segment, its development in the Czech Republic and some other European countries is described. Further, bank marketing in relation to private banking, marketing instruments used, relations with clients and their building are described. In the practical part, a current state of private banking in the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva