Bc. Monika Chodilíková

Diplomová práce

Značka ETA a její vnímání u cílové skupiny 18-25 let

Perception of ETA Brand by the Target Group Aged 18-25
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, jak cílová skupina lidí ve věku 18-25 let vnímá značku ETA. Diplomová práce je rozdělena do teoretické, praktické a projektové části. Předmětem teoretické části je vymezení pojmů jako je značka a její význam, image a identita značky, hodnota značky, její budování a marketingový výzkum. Praktická část práce je věnována charakteristice značky ETA, analýze její současné …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to identify the perception of ETA brand among the target group aged 18-25. The thesis is divided into theoretical, practical and project part. The theoretical part aims to define concepts such as brand and its importance, brand image and identity, brand value, brand building and marketing research. The practical part introduces the brand ETA, describes its current marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Dolínková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Chodilíková, Monika. Značka ETA a její vnímání u cílové skupiny 18-25 let. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce