Bc. Jan Hejda
Bakalářská práce
Podnikatelský záměr
Business Project
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvoření nového podnikatelského záměru na otevření nové provozovny Burger King na Letišti Václava Havla Praha. Tuto bakalářskou práce jsem rozdělil do dvou kapitol. Teoretická část je zaměřena na popis a teorii podnikatelského záměru (plánu). Detailněji jsem popsal malý a střední podnik, podnikatelský plán a franchising. Praktická část pojednává o samostatném zpracování podnikatelského …víceAbstract:
The target of my bachelor´s dissertation is to create a new business plan to open a new Burger King restaurant at Vaclav Havel Airport in Prague. This bachelor´s dissertation has been divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part focuses on the description and theory of the business plan. I describe in detail small and medium enterprises, business planning and franchising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13946/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2016
- Vedoucí: Ing. Martin Petříček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova