Optimalizace marketingové strategie – Bc. et Bc. Magdaléna Nováková
Bc. et Bc. Magdaléna Nováková
Diplomová práce
Optimalizace marketingové strategie
Optimization of Marketing Strategy
Anotace:
Diplomová práce na téma Optimalizace marketingové strategie se zabývá strategickým marketingovým řízením a marketingovými nástroji, a to nejen z pohledu teoretického, ale i praktického. Teoretická část práce se zaměřuje na představení strategického marketingu, strategického marketingového řízení a marketingových nástrojů. Praktická část se věnuje představení zkoumané společnosti a jejímu marketingovému …víceAbstract:
Master‘s thesis “Optimization of Marketing Strategy” deals with topics such as strategic marketing management and marketing tools not only from theoretical points of view but also in real business environment. The theoretical part of the thesis focuses on the introducing of strategic marketing, strategic marketing management and marketing tools. The practical part is devoted to the introduction of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7117
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti
Nikola Hanzlíková -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Hydrogen strategy: A framing analysis of fossil industry
Michal Chlusta -
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová -
The Importance of Financial Management for Business Success of Company
Huimin Cheng
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2022
Kohout, J.
4. 6. 2022